Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 28 juni 2017

In The Spotlight, reizen/vakantie


Wij werden vanmorgen wakker met een temperatuur van 14°C. Lekker fris. Nu is het weer 27°C maar de luchtvochtigheid is laag dus prima uit te houden buiten. En anders naar binnen, naar de airco om koel te blijven. En dat is meteen de tekst van mijn kaart voor deze week, "Keep Cool"Wij hebben reizen/vakantie als thema deze week en daar horen natuurlijk ijsjes bij. Ik was zo blij dat de set "Cool Treats" en de bijpassende Framelits "Frozen Treats" ook in de nieuwe jaarcatalogus stonden. Ik had er nog lang niet genoeg van. 

Ik heb de kaart vrij simpel gehouden. Met een sponsje en wat Soft Sky inkt de achtergrond iets bewerkt en daarna de gestempelde en uitgestanste ijsjes met Stampin' Dimensionals opgeplakt. Het woord "COOL" zit in de set maar ik heb met het "Labeler Alphabet" het woord "Keep" gestempeld. Dat heb ik uitgeknipt en ook met Dimensionals opgeplakt.


Ik heb alle ijsjes bewerkt met de Wink of Stella Clear Glitter Brush. Het is niet zo heel goed te zien maar het geeft een leuk subtiel glitter effect.


Hebben jullie de leuke kaart van Danielle gezien? Helemaal super met de leuke Glamper Greetings stempelset.

Gebruikte Materialen:
Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White
Stempels: Cool Treats, Labeler Alphabet
Inkt: Lemon Lime Twist, Soft Sky, Daffodil Delight, Peekaboo Peach, Blushing Bride, Early Espresso, Crumb Cake, Basic Black
Framelits: Frozen Treats
Stampin' Dimensionals
Stampin' Sponges
Wink of Stella Clear Glitter Brush 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.