Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 2 april 2017

In The Spotlight, Pasen.


Goedemorgen. Alweer maandag en het begin van een super leuke week. Op het moment dat ik dit bericht typ zit ik nog lekker thuis in de VS maar op het moment dat jullie dit bericht lezen ben ik in Nederland. Ik vertrek morgen (1 april, geen grap) en kom op zondag ochtend op Schiphol aan. En komende donderdag begint de 2 jaarlijkse Stampin' Up! convention. In Amsterdam en ik ben erbij. En samen met mij nog 6 meiden uit mijn directe team. Ik heb er zo'n zin in. En dan ga ik eindelijk Danielle ontmoeten. Al heb ik het gevoel dat ik die al heel lang ken maar in werkelijkheid heb ik die nog nooit ontmoet, alleen via FaceTime en op onze blogs en op de Online Stampin' Party Facebook pagina. Raar hè.

Ik heb geen Paas project voor jullie maar ik wil wel even de aandacht vestigen op de super leuke Basket Bunch stempelset en Framelits Dies in de Voorjaar/Zomer catalogus. Op blz 18 kun je deze producten vinden. De stempels en Framelits kunnen ook als Bundle gekocht worden wat toch weer 10% in de aanschaf scheelt.


Onderstaand is een project uit de catalogus. Op dezelfde bladzijde als de stempelset vind je ook die schattige eierdoosjes die je ook voor heel veel doeleinden kunt gebruiken maar perfect zijn voor Pasen.


Ik ben ook even op Pinterest gaan kijken (heel gevaarlijk) en vond een paar leuke projecten die ik met jullie wil delen.

Het eerste voorbeeld is van Martha Inchley, een Canadese Stampin' Up! demonstratrice. Zij heeft dit schattige mandje gemaakt met de Framelits Dies. Op haar blog vind je ook de instructies om dit mandje te maken.

Image credit: Martha Inchley

Het volgende voorbeeld is een kaart van Kimi Höpfner, een Stampin' Up! demonstratrice in Duitsland. Ik ben helemaal verliefd op deze kaart. Super simpel maar met groot effect. Vooral de rhinestone als oogje van het konijn (of Paas haas) is een mooi detail.

Image Credit: Kimi Höpfner
En nog een laatste kaart. Wat je hier ziet is de binnenkant van de kaart. Daar viel mijn oog op toen ik op Pinterest aan het rondkijken was. De kaart is gemaakt door Juana Ambida, een Stampin' Up! demonstratrice in Australië. Op haar blog vind je natuurlijk ook de voorkant van de kaart.

Image Credit: Juana Ambida
Komende donderdag heb ik nog een Paas project voor jullie. Ik kreeg toch nog wat inspiratie om een kaart te maken. Ik heb er meteen 23 gemaakt om uit te delen tijdens de Stampin' Up! convention.

Volgende week maandag sla ik echt over! Ik kom zondag middag pas weer thuis en zal moeite genoeg hebben om mijn ogen open te houden laat staan dat ik energie heb om een kaart te creëren.

Tot donderdag!


1 opmerking:

  1. Wat een goed idee, zo'n product spotlight. En kijk er ook naar uit jou te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.