Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 12 april 2017

In The Spotlight, het weer!


Hebben jullie me gemist afgelopen maandag? Vast wel. Maar hier ben ik weer met een nieuw project. 
Het thema voor In The Spotlight deze week is "het weer". En ik heb de mooie set Weather together gebruikt. Ik had een beterschap kaart nodig en deze set leent zich daar prima voor. 


Ik ben begonnen met een stuk waterverf papier. Daar lekker op gekledderd met water en re-fills. De stok van de paraplu heb ik direct op de kaart gestempeld en de rest op een ander stukje waterverf papier en uitgestanst met de bijpassende stans. De wolken heb ik ook uitgestanst.

En toen ik eenmaal bezig was heb ik nog een kaart gemaakt. Clean and Simple! Ik denk dat ik deze kaart in 5 minuten klaar had. Het meeste werk was nog het inkleuren.


Gebruikte materialen:
Waterverf papier
Re-fills: Smokey Slate, So Saffron
Inkt: Basic Grey, Daffodil Delight
Stempelset: Weather Together.
Framelits: Umbrella Together
Markers: Brights, Regals


Vanaf deze week blog ik alleen nog maar op donderdag voor onze In The Spotlight serie. Sandra, Danielle en Hilde ook nog maar 1x in de week. Houd dus onze blogs en natuurlijk ook onze Facebook pagina, Online Stampin' Party NL, goed in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.