Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 29 januari 2017

In The Spotlight. Valentijn


Welkom bij weer een nieuwe week vol inspiratie. Het thema voor deze week is Valentijn/liefde. Het is tenslotte bijna februari en is het ook bijna Valentijnsdag (14 februari). Tijd genoeg nog om een kaart voor je liefste te maken. 
Ik heb een vrij simpel kaartje gemaakt. Met 2 stempelsets. Vrij eenvoudig maar ik ben er zelf helemaal tevreden mee. 
De rechthoek met de stitching heb ik gemaakt met een van de vierkante Stitched Shapes Framelits Dies. Ik heb een tijdje terug een foto tutorial gemaakt, deze kun je HIER vinden. 


Komend weekend, 4 februari is er een bloghop met als thema, Alles is Liefde. Houd mijn blog in de gaten. Het zal wel weer een super hop worden met heel veel inspiratie.


Tot 31 maart kun je nog profiteren van de Sale-A-Bration. Bij elke € 60,- die je besteed kun je een gratis product uitkiezen. De producten die je kunt uitkiezen staan in bovenstaande folder. Klik op de foto, dan opent een PDF met alle producten.


Opgeven voor ons Creative Stampin' Weekend kan nog altijd. De link naar de inschrijfpagina staat op de foto. 



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.