Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 4 januari 2017

In The Spotlight, Glitter and Glamour


Mijn tweede project al weer voor ons Glitter and Glamour Thema deze week. Ik ben nu met glitter aan de slag gegaan. Ik had afgelopen zaterdag voor mijn verjaardag cadeau's gehad van lieve vrienden en die cadeau's zaten in een hele leuke cadeau tas. En ik vond dat een super leuk ontwerp voor mijn kaart. Alleen heb ik dus helemaal geen goud glitter papier. Oeps! Ik heb de kleuren combinatie dus wat veranderd en lichtblauw en zilver gebruikt.  
Doen jullie dat wel eens? Advertenties of plaatjes in tijdschriften als inspiratie gebruiken voor projecten? Ik vind het wel leuk. Ik heb altijd mijn telefoon bij de hand om in winkels foto's te maken van iets wat mij inspireert. Ik maak ook foto's van kaarten. Altijd leuk om na te maken.


Dit was de cadeau tas. 


En dit is de tip van vandaag. Ik vond het zonde om een heel stuk zilver glitter papier te gebruiken terwijl je maar een randje ziet. Ik heb dus het middelste stuk eruit gestanst met een Project Life stans. Het linkerstuk op de foto kan ik dus nog voor een ander project gebruiken.



-----------


Vanavond is er een SOL op onze Facebook pagina. 
Alle materialen die je nodig hebt heeft Danielle aangegeven op de speciale pagina voor dit event.
Aan de hand van aanwijzingen van Danielle ga je een project maken. 
HIER kun je deze event pagina vinden. 
Doe je ook mee?



Komende zaterdag is het Open Huis in Nispen. 
Kom langs om kennis te maken met de nieuwe voorjaar/zomer catalogus.
Het begint om 10 uur. 
Meld je aan via
Sandra, korten@ziggo.nl
Hilde, cafetivoli@home.nl
Danielle, dbennenk@gmail.com

Prettig weekend. 
Ik ben er zaterdag weer.
Het is Creatieve Harten bloghop 
en het thema is 
Gloednieuw!
Tot dan.

Product List

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, Eveline. Die Banners moeten misschien toch maar een keer aangeschaft gaan worden hier :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.