Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 14 december 2016

In The Spotlight, Ribbon and Thread


Tijd voor mijn tweede project voor de In The Spotlight serie deze week. Heb je Danielle's kaart gezien afgelopen dinsdag? Echt even gaan kijken op haar blog. Borduren met Bakers Twine. Mooi!

Ik heb een recycle kaart. Herkennen jullie het onderdeel wat ik gerecycled heb? Als je mij een beetje kent en mijn VS blog volgt dan weet je wel wat ik hier heb gedaan!! De kaart is ook voor een speciaal iemand.

Ik heb een shakercard gemaakt. En het Bakers Twine op de meest simpele manier gebruikt. Drie keer om het cardstock heen wentelen en op de achterkant vast zetten. Het strikje heb ik met een tweede stuk Bakers Twine gemaakt. 





Er is al veel uitverkocht maar wie weet! Misschien zit er voor jou nog wat bij. Kijk wat er nog is in mijn on line store. Link naar mijn online store zit rechts bovenaan de rechter kolom op mijn blog.



We hebben nog plaatsen vrij voor het Creative Stampin' Weekend. Maar VOL=VOL. Geef je snel op als je aanwezig wilt zijn tijdens dit historische weekend (Historisch omdat het ons eerste weekend is).



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.