Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 23 november 2016

In The Spotlight, Project Life.


Vandaag heb ik voor jullie een "echte" Project Life layout. Wat is nou een "echte" vraag je je af? Nou,  niet digitaal, zoals ik jullie maandag heb laten zien. Deze keer heb ik de foto's allemaal geprint met mijn fotoprinter. de kleinere foto's heb ik wel eerst in de Project Life App gemaakt, 2 foto's op één afdruk en daarna doormidden gesneden. De tekst heb ik ook in de Project Life App gemaakt. Ik heb nl. helemaal geen PL journaling cards meer. Alleen van retired Stampin' Up! Project Life collections. En die pak ik liever omdat die niet meer te bestellen zijn. Ik heb een bijpassende journaling card gevonden en gebruikt waarvan ik vond dat die goed bij het thema paste.  

Wij zijn echt boffers dat wij zo dicht bij Washington D.C. wonen. En dat het geen enkele moeite kost om even naar de stad te rijden om Memorials te bezoeken. Daar gaat mijn layout ook over.




Je hebt nog een paar dagen om te kunnen profiteren van de Online Extravaganza. Sla je slag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.