Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 13 november 2016

In The Spotlight, dry embossing


Het thema van deze week is "dry embossing". Met een embossing folder. Tenminste, die heb ik gebruikt. Je kunt ook met stansen embossen maar dat is een ander verhaal. HIER heb ik een blog bericht waarbij ik stansen heb gebruikt voor "Dry embossing". 

Ik heb voor mijn kaart de Brick Wall embossing folder gebruikt. 
Ik ben begonnen met het stempelen van de bloemen. Het voorbeeld vond ik in de jaarcatalogus van Stampin' Up! Daarna heb ik mijn papier met de embossing folder met behulp van mijn Big Shot geëmbossed. Om het wat speelser te maken heb ik stukken van mijn cardstock weggeknipt. Het ziet er meteen heel anders uit.
Ik heb ook mijn nieuwe Stiched Shapes Framelits uitgeprobeerd. De cirkel met de tekst is de kleinste cirkel in deze set van 12 Framelits. Er zitten ook vierkanten en ovalen Framelits in. Ik vind het resultaat super leuk, anders was het gewoon een papieren cirkel geweest. 



Donderdag ben ik er weer met een nieuw project gemaakt met Dry Embossing. Tot dan

De Stitched Shapes Framelits zijn al te koop. En tot aan het eind van de maand heeft Stampin' Up! een selectief aantal stempelsets te koop met 25% korting.






Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.