Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 27 november 2016

In The Spotlight, doosjes en verpakkingen.


Doosjes en verpakkingen staand deze week In The Spotlight.
Ik ben een grote fan van The Sound of Music en toen ik aan het nadenken was over wat ik zou gaan maken voor dit thema kwam elke keer die ene zin uit het nummer "My Favourite Things" naar boven,  "Brown Paper Packages Tied Up With String". En ik ben ook dol op bruin pakpapier met een touwtje erom. Toen was het niet meer zo moeilijk om iets te verzinnen. Bruin papier heb ik altijd in huis. En als Stampin' Up! demo heb ik ook altijd "string" in huis, oftewel Baker's Twine.
Dit eerste cadeautje heb ik eenvoudig ingepakt met bruin pakpapier en Garden Green Baker's Twine. De Jingle Bells heb ik aan een stukje metaal draad geregen. Degene die dit pakje krijgt kan het ook als ornament gebruiken.


En mijn tweede pakje is bruin pakpapier bestempeld met snowflurries en rode sterren. Daarna heb ik veel Snow Flurries uitgeponst en een slinger gemaakt met mijn naaimachine. Lekker rommelig om het pakje gedraaid en vastgezet.


En voor mijn derde verpakking heb ik een Petite Café Gift Bag gebruikt (ook bruin papier). Zo handig om een kleinigheidje in te verpakken. De krans komt uit de stempelset "Wondrous Wreath". Dit is een favoriet van mij en de set staat in de jaarcatalogus van 2016-2017.





Nog één dag en dan is de Online Extravaganza weer voorbij. Vandaag heb ik voor jullie nog producten die alleen vandaan met korting te bestellen zijn.
HIER heb ik een link naar de PDF waar je alle producten kunt vinden.



Ik zie je bestelling met plezier tegemoet. Bestellen kan tot 21.00 uur Nederlandse tijd.



Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.