Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 5 oktober 2016

In The Spotlight, Achtergrondstempels.


Ik heb nog twee kaarten voor jullie, gemaakt met dezelfde achtergrondstempel. Ik heb deze stempel al best wel een tijdje maar wist eigenlijk niet wat ik er mee moest doen. Kennen jullie dat probleem? Dit is nl. best wel een grote stempel, als in, zo groot als de achtergrond van je kaart! Uh, het is een achtergrondstempel, natuurlijk is die bijna zo groot als je kaart! 
De naam van de stempel is Watercolor Wash dus heb ik er maar een waterverf project van gemaakt. 
Ik heb bij de Halloween kaart de stempel gekleurd met Rich Razzleberry en Elegant Eggplant marker. Daarna heb ik er wat water overheen gespoten en op Whisper White afgedrukt. Ik was helemaal blij met het resultaat en heb de rest van de kaart rustig gehouden. De stansen "Halloween Scenes" passen er perfect bij. Deze stansen komen samen met de stempelset "Spooky Fun" als een Bundle, dus bespaar je 10% als je de stempels en stansen apart koopt. 



Bij de tweede kaart heb ik aquarel papier gebruikt. En Soft Sky en Crumb Cake markers. Zelfde techniek, compleet andere kaart. Ik heb de mooie set Wetlands ook maar weer eens uit de kast gehaald voor deze kaart en gebruikt met Early Espresso. 


Ik hoop dat ik jullie deze week wat inspiratie heb gegeven voor het stempelen met de mooie achtergrond stempels.

Vandaag heeft Danielle ook nog een project op haar blog, ook gemaakt met de achtergrond stempels van Stampin' Up! 

ACTIE
Deze hele maand heeft Stampin' Up! een mooie actie. Koop 3 pakken DSP (Designer Series Paper) en krijg een 4de gratis. Niet alle pakken DSP doen mee dus kijk even op de PDF voordat je iets bestelt. 



Tot 28 oktober kun je je nog inschrijven voor de Happy Mail Swap. HIER is de link naar het inschrijfformulier.







Product List

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten, Eveline. Vind de Halloween variant helemaal te gek!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geen Halloween mens maar ik vind die kaart toch echt super goed gelukt! Nou ja, je zit dan ook in het land van de Halloween he. Groetjes vanuit Belgie, Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.