Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 16 september 2016

In The Spotlight, Punchboards


Ik heb nog een project voor jullie wat ik met het Envelope Punchboard heb gemaakt. Ik vind het zelf toch wel heel schattig geworden. 
Ik heb binnenkort een Baby Shower en ga dit kleine boekje aan de zwangere geven. Ben benieuwd wat zij er van vindt.


Het is een mini foto boekje, gemaakt van 6 enveloppen met een omslag. Dit is een van de redenen waarom ik het EPB zo leuk vind. Ik kan enveloppen in zo veel verschillende maten maken. Deze 6 envelopjes zijn voor een kaartje van 2 ½" x 3 ½". Maar uiteindelijk werd het kaartje wat ik in de envelopjes heb gedaan iets groter. Ik ben pas gaan meten toen de envelopjes klaar waren. Je kunt het zo helemaal naar eigen inzicht aanpassen.




Ik heb voor elk envelopje een kaartje gemaakt. Aan de andere kant kan een foto geplakt worden.


Volgende week zijn we er weer met onze serie In The Spotlight. Het thema is HERFST! Yeah, mijn meest favoriete jaargetijde.
Prettig weekend allemaal.




Product List

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat is dat een leuk boekje en die kaartjes zijn gewoon te schattig. Echt geweldig!
    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een TE schattig boekje, dat heb je heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.