Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 13 september 2016

In The Spotlight, Punchboards.



Deze week staan de "Punchboards" in de schijnwerpers. Stampin' Up! heeft 3 Punchboards in de catalogus staan. Gisteren heeft Danielle een project laten zien met het Gift Bag Punch Board. Ik laat vandaag een project zien dat gemaakt is met het Envelope Punch Board en dan hebben we ook nog de Gift Box Punch Board.

Ik ben echt een fan van het Envelope Punch Board. Het is een heel veelzijdig Punchboard waar je niet alleen enveloppen mee kunt maken in veel verschillende maten maar ook hele leuke doosjes en verpakkingen voor van alles! (Voor doosjes/verpakkingen kan ik je doorverwijzen naar de Box Buster van Joanne James, een Britse Stampin' Up! demo die deze Box Buster verzonnen heeft. Ze heeft ook een Envelope Expert op haar blog. Deze kende ik nog niet maar super handig.)

Maar ik heb het vandaag wel voor een envelop gebruikt. Twee jaar geleden hebben we met een team dag deze kaartvorm gemaakt. Caroline had een het project verzonnen. En ik vind deze nog steeds heel leuk. Ik was zo lekker bezig dat ik er meteen 2 heb gemaakt. 


Je begint met een stuk cardstock van 7 ¼" x 7 ¼" en de eerste punch/score lijn op je Envelope Punch Board is 3 ⅛"(ik had hier eerst de verkeerde punch/score lijn aangegeven). Daarna maak je zoals gewoonlijk een envelop. Van een korte kant snijd je de flap af + een heel klein randje van de envelop zelf. Daarna vouw je de envelop dicht. Ik heb 2 gluedots gebruikt om de envelop dicht te houden. De band erom heen heb ik ook op de envelop geplakt. Gaat nergens meer heen. Daarna maak je een kaart om in je envelop te doen.


 Vervolgens heb ik nog zo'n kaart gemaakt, in Kerstsfeer. Ik vind hem zelf erg leuk geworden.








Het Clearance Rack is weer aangevuld.  Er staan weer hele mooie artikelen bij. Tot 60% korting kun je krijgen. Maar OP=OP. Ik zie je bestelling graag tegemoet.



Product List

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaarten, Eveline. De kerstvariant is super.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.