Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 7 september 2016

In the Spotlight! Layering Framelits.



Goedemorgen. Ik ben er weer met nog een project met de Layering Framelits. Voor vandaag heb ik de Layering Squares Framelits gebruikt.
Ik had niet veel inspiratie. En wat doe je dan? Dan pak je ons mooie dikke ideeën boek, ook wel catalogus genoemd, en dan maak je een kaart die daar in staat. Je vindt het origineel van mijn kaart op blz 119.
Het is een shakercard geworden. En daarvoor zijn de Layering Squares Framelits ideaal. Ik heb eerst de schilders ezel gestempeld en daarna nog een keer op een stukje Whisper White. Dat heb ik met 2 Layering Squares Framelits uitgestanst. Ik heb ook een stukje Window Sheet uitgestanst, dat past precies achter het frame. Ik heb de nieuwe Foam Adhesive Strips gebruikt om het frame wat dimensie te geven zodat het een shaker card kon worden. Het zwarte touw is Basic Black Solid Baker's Twine.



Door omstandigheden is het Sandra niet gelukt om een blogbericht te plaatsen afgelopen dinsdag en het is nog steeds lekker weer in Nederland dus Hilde is heel druk met hun Café en terras.

Vandaag heeft Danielle ook een project met de Layering Framelits op haar blog. En zij is er zondag ook weer. 

Ik hoop dat we jullie wat inspiratie hebben gegeven met onze projecten. 
Volgende week gaan we aan de slag met de Punchboards.





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.