Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 19 september 2016

Blog Hop Stamp Impressions




Hello to you all. And welcome to the monthly Blog Hop from Stamp Impressions. We are a group of European Stampin' Up! demonstrators and every month on the 19th we have a Blog Hop. You are in The Netherlands now. 

The theme of this month is Autumn.

The card I made has a Fall look but it's not Fall weather here at the moment. We had another heatwave last week, this week the weather is a bit cooler but still very nice at 25ºC, I do not complain.

Hallo allemaal. Welkom bij de maandelijkse Blog Hop van Stamp Impressions. Wij zijn een groepje Europese Stampin' Up! demontratrices die elke maand op de 19de een Blog Hop hebben. Je ben nu in Nederland.

Het thema van deze maand is Herfts. En mijn kaart mag dan al wel herfst kleuren hebben, het is nog geen herfst hier. Vorige week hadden we nog een hittegolf. Deze week is het gelukkig iets koeler, 25ºC vandaag. Je hoort mij niet klagen.

I used the stampset Every Occasion for my card. Ik stamped the pumpkin and the leaves on watercolor paper, I then spritzed the card with quite some water, all the colors started to run. I love this effect. 

Ik heb de leuke stempelset Every Occasion gebruikt voor mijn kaart. Ik heb de pompoen en de blaadjes gestempeld op aquarel papier. Daarna heb ik de kaart goed bespoten met water zodat de kleuren allemaal gingen uitlopen. Het geeft een leuk effect. 


Use the next and previous button to hop around. Enjoy!
We will be back next month on the 19th with a Halloween themed blog hop.
Next in line is Martina




And if you want to go back, you will go to Eva's blog.


http://www.zeit-zum-basteln.de/2016/09/19/blog-hop-stamp-impressions-herbst/





Product List

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, maar ook die in je titelbeeld kunnen zich laten zien! lieve groetjes uit Oostenrijk, met gersttemperatuur van 11 graad brrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke techniek, je kaart geeft leuk de natte alles wegspoelende herfst weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eveline, I LOVE Your Headercard :-D And your Pumpkin-Card is lovely!!This Watereffect looks great!
    Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cool technique! Wheather in Bavaria just cooled down by 20 degrees. So, we have autumn feeling already.
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt herfstig! Leuk. Leuk idee om later nog water te sprayen! Groeten Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee om zo op aquarel papier te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt helemaal herfst in deze kleuren. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.