Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 31 juli 2016

In The Spotlight, DSP




Hallo allemaal, het is maandag ochtend en ik begin de week met een nieuwe In The Spotlight. Het product wat we deze week gebruiken is DSP, Designer Series Paper.

Ben jij een Hoarder? Dan ben je in goed gezelschap. Ik ook namelijk. Ik heb nog DSP van vóór de tijd dat ik Stampin' Up! demonstratrice ben geworden. Maar te mooi om weg te gooien. Dus ligt het nog steeds in de kast.

Nu ga ik deze week geen projecten laten zien met oud DSP maar met nieuw DSP, natuurlijk, want dat oude DSP kun je niet meer aanschaffen.

Ik begin met een In Color Designer Series Paper Stack en dan die van 2016-2018. Ken je die Paper Stacks? Er zitten 40 vellen papier in van 12" X 12", 4 elk van 2 dubbelzijdige ontwerpen.
Hieronder zie je al de ontwerpen, dit is de kleur Sweet Sugarplum.



Mijn probleem met DSP is dat ik niet altijd weet wat ik er mee moet doen. Kennen jullie dat ook? Ik heb dat probleem opgelost door op mijn kaarten het DSP als achtergrond te gebruiken. Zo zie je het nog heel goed en geeft het een leuk effect.

Ik heb met elke kleur van de In Colors 2016-2018 een kaart gemaakt. In combinatie met de leuke Sweet Cupcake stempelset en de bijpassende Cupcake cutouts Framelits Dies heb je in korte tijd een hele leuk set kaarten. Ik heb de icing met één en dezelfde kleur gestempeld elke keer. Door een keer af te stempelen op een kladje krijg je een lichtere afdruk. Net of je meerdere kleuren inkt hebt gebruikt.
De stempelset en bijpassende Framelits zijn als Bundle te koop. Dat scheelt toch weer 10% op het totaal, 10% wat je aan andere producten kunt uitgeven.




Peakaboo Peach


Dapper Denim


Sweet Sugarplum


Emerald Envy


Flirty Flamingo

De Designer Series Paper Stack is er ook in de Kleuren serie Brights, Subtles, Regals en Neutral. In deze stacks zitten 2 vellen van alle kleuren. En natuurlijk zijn ook de In Colors van 2015-2017 verkrijgbaar in zo'n mooie paper stack

Morgen is Sandra er weer met een mooi DSP project en ik ben er woensdag weer. 



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.