Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 25 juli 2016

Christmas in July.


Het is alweer de laatste week van onze Christmas in July In The Spotlight serie. De maand is voorbij gevlogen.
Ik heb voor jullie een kaart met niet traditionele Kerstkleuren, maar met sneeuwkristallen vind ik het leuk om blauw te gebruiken.
Het woordje "merry" is uitgestanst. Dit woord komt uit de Christmas Greetings thinlits set, de andere woorden zijn "jolly" en "peace". Deze woorden gaan heel goed samen met de set Holly Jolly Greetings waar het woordje Christmas vandaan komt en alle andere stempels die ik op deze kaart heb gebruikt.


Sandra had gisteren een hele mooie kaart en is er morgen ook weer. Hilde springt in wanneer ze een gaatje heeft, en Danielle is er vrijdag weer. Die plaatst wat minder berichten omdat ze op vakantie is.
Donderdag ben ik er weer. Met mijn laatste Christmas in July project.


Tot en met zondag kun je nog profiteren van de Bonus Days. Bij elke € 60,- krijg je een Bonus Day Coupon van € 6,-. Die kun je in augustus inwisselen voor korting op je bestelling.
Laat het mij op tijd weten als je nog iets wilt bestellen.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.