Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 10 juli 2016

Christmas in July




Alweer maandag!  Vandaag is het mijn beurt weer voor een project voor onze "In The Spotlight" serie. En de hele maand staat in het teken van Christmas in July.

In heb de laatste tijd veel shadow boxen gezien en bedacht dat ik er ook wel een kon maken. Ik ben er zelf helemaal Happy mee! Het was ook heel leuk om te maken. Ik heb de linker sneeuwman gemaakt met de mirror image techniek, heel leuk, ik heb niet een hele scherpe afdruk gekregen maar ik vond het wel goed zo. Jennifer McGuire legt in deze video goed uit hoe je dat doet. 

Nu was ik mijn product lijst aan het maken en kwam ik erachter dat het Very Vanilla cardstock van 12" x 12" helaas niet meer in het assortiment zit. Had ik even niet in de gaten. 


Sandra had gisteren een hele leuke cadeau kaart houder op haar blog met een mooi versierd zakje om deze kaart in te doen.
Morgen is Danielle er weer. Ik ben benieuwd wat zij gemaakt heeft.
Hilde is momenteel druk, met mooi weer zit het terras van het café vol! Dus minder tijd om projecten te maken maar houd haar blog in de gaten. Als het lukt zal ze wat plaatsen.




Het zijn nog steeds Bonus Days bij Stampin' Up! Tot 31 juli krijg je voor elke € 60,- die je besteedt  een Bonus Day Coupon van € 6,-. Die kun je in augustus gebruiken voor korting op je bestelling.
Deze maand geef ik zelf ook nog eens 10% korting op elke bestelling van € 60,- en hoger (dit bedrag is exclusief verzendkosten).





Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.