Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 13 juli 2016

Christmas in July.


Ook vandaag kom ik weer met een Kerstproject. Weer een waar ik met plezier aan heb gewerkt.
Sandra en Danielle hebben ook super projecten gemaakt deze week. Daar moet je beslist even gaan kijken.

Een van de vele voordelen van dit geweldige land is dat als je wat in je hoofd hebt, je de materialen ook gewoon meteen kunt gaan kopen. Dus gisteren even langs Michaels gereden, echt geen straf. En mini marshmallows? Die liggen het hele jaar door in de winkels. 

De potjes zijn gevuld met chocolade melk poeder en mini marshmallows. Heet water of warme melk erbij en klaar. Jack wilde weten of we dit tot Kerst gaan bewaren maar ik denk het niet. Als hij wil mag hij best wel een kop warme chocolade melk. Het is deze week tenslotte elke dag boven de 30ºC. Vandaag wordt het zelfs 36ºC. Ik blijf lekker binnen bij de airco, krijg ik misschien ook nog goede ideeën voor volgende week.

Ik heb de Snow Place stempel set weer gebruikt. De kleine sneeuwpop. En de dassen en mutsen heb ik uit een stukje rode fleece gestanst en daarna bijgeknipt. Ik ga deze potjes zeker weten tegen Kerst nog een keer maken. Het zijn super leuke cadeautje om weg te geven. 



Morgen is het weer de beurt van Danielle

Al de materialen die ik gebruikt heb zijn via mij ook te koop (op de mini marshmallows, de potjes en de chocolade poeder na).
Bestellen kun je via mijn online web shop of via een email.



Deze maand is bestellen extra aantrekkelijk in verband met de Bonus Days. Voor elke € 60,- die je besteedt krijg je een Bonus Days Coupon van € 6,-, deze coupon kun je in augustus weer inwisselen voor korting op je bestelling. Leuk toch?







Product List

1 opmerking:

  1. Die zijn echt super gaaf, Eveline. Wat een leuk idee!
    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.