Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 23 juni 2016

Baker's Box Thinlits dies!




Als je op bovenstaande foto kijkt zie je echt niet hoe leuk deze stans is. Maar geloof me, hij is leuk! Je stanst het doosje 2x uit en plakt het in elkaar. Het is zo leuk om een klein cadeautje in te verpakken. Ik had laatst 3 bedankjes nodig en heb de Baker's Box Thinlits gecombineerd met de Botanical Builder Framelits.



Bestellen van producten kan 24/7 via mijn webshop (link rechts boven aan mijn blog). 
Heb je geen credit Card dan kun je altijd een e-mail sturen met je bestelling.
Bestelling boven de € 60,- en de verzendkosten zijn voor mij.





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.