Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 14 mei 2016

Out with the Old!


“Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Out with the old”, zodat je nog even inspiratie kunt opdoen met de materialen die ons met ingang van de nieuwe jaarcatalogus gaan verlaten. Ook zul je een paar producten tegenkomen uit de vorige catalogi die ook weer in de komende catalogus te vinden zijn.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment nog zijn en degene die zullen blijven.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!


Ik heb voor de stempelset "Cupcake Party" gekozen. Deze leuke set staat helaas ook op de Retire List. En samen met de cupcake pons kon je hele leuke kaarten maken.
Ik heb alle cupcakes op de achtergrond 1x afgestempeld zodat ik een lichtere afdruk kreeg. De cupcake op cirkel van vellum heb ik uit geponst met de cupcake builder pons. 

Deze kaart is voor Shannon West, zij is de bedenkster van de actie #imbringingbirthdaysback op Facebook. Zij was zelf gisteren jarig, 13 mei, en ik hoop dat zij net zoveel kaarten heeft ontvangen als zij zelf gaat versturen dit jaar, 1600+. Die van mij gaat op de post als ik klaar ben met dit bericht te maken. (vooruitwerken heet dat, het is vandaag 6 mei!). Dan is de kaart ook ruim op tijd bij haar.

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!

Het volgende blog is van…. 


En als het goed is kwam je van het blog van 




Eveline van Heijst  Hier ben je nu!



20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig zoet kaartje heb je gemaakt. Daar is ze vast heel blij mee. Ik zag gisteren haar filmpje, wat een berg kaarten, ze was zichtbaar ontroerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een verjaardagskaart, Shannon zal hem graag ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine Klasse Karte...
    Ich hoffe Deutsch ist okay??
    Einfach wunderschön in Farbe und Design...
    Herzliche Grüße Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zo die achtergrond!Mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk kaartje, Eveline. Ik denk dat Shannon er hartstikke blij mee is :)
    Groeten,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh prachtig kaartje Eveline !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart Eveline!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zo met die cupcakes op de achtergrond!!!! Echt superleuke kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Eveline, leuk dat je meedoet vanuit Amerika met deze booghop. Dankjewel voor de inspiratie, ik hou van projecten met vellum, leuke variatie. Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb laatste een online class gevolgd over het gebruik van oa vellum. Zo leuk.

      Verwijderen
  10. Echt een heel lief kaartje met een geweldige achtergrond.
    Bedankt voor het meehoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, heel mooi. Nog bedankt voor je leuke swapje dat ik heb gekregen van Sandra bij Onstage!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg gelijk trek in wat lekkers, wat een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, daar zal Shannon vast blij van worden Eveline!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eef wat een gave kaart! Ik zie Kimberly invloeden. Heb je het naar je zin daar? We missen je!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het prima naar de zin hier. Ik was zelf ook wel blij met mijn kaartje. Ik had het zo voor ogen en dan is het wel,leuk als het ook zo uit mijn handen komt.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.