Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 18 maart 2016

Nog 2 weken!

Nog 2 weken en dan is het weer gedaan met de Sale-A-Bration. Wat een leuke tijd is het altijd.

Halverwege februari kwamen er 3 nieuwe producten bij en vielen er ook een paar af. Ik heb gisteren een kaart gemaakt met 2 van die nieuwe producten. De stempelset Party Pants en het ontzettend leuke  Metallics Glitter Tape. Hieronder zie je de stempels en het glitter tape en HIER is een link naar de PDF. 



En hier is mijn kaart!
Ik heb de ballon van de Party Pants gestempeld in Pink Pirouette, Blushing Bride en Rose Red. Met de dunste Project Life pen heb ik strikjes getekend en lijntjes getrokken. Ik heb de Happy Birthday gestempeld met Versamark op Basic Black cardstock en wit embossed. De Metallics Glitter tape zie je links op de kaart en onder de tekst.



Natuurlijk kun je deze maand nog bestellen. En bij elke € 60,- kun je nog een gratis product uitzoeken. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.