Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 16 februari 2016

De Weekly Deals

De Weekly Deals zijn weer bekend. 
Vijf Stampin' Up! producten een week lang afgeprijsd.
Wat heb ik voor jullie deze week. 
Een hele mooie randpons met sterren,
De leuke beren stansjes uit de voorjaar/zomer catalogus
Een hele mooie stempelset
tags en labels stansjes
En!
Het Envelope Punch Board.


Je je kunt meer dan alleen maar enveloppen maken met dit Punch Board


Ook hele leuke doosjes kun je er mee maken, 
in alle vormen en...


maten.




 In het paarse doosje zitten drie kaarten van 3" x 3" en 3 enveloppen gemaakt met het Envelope Punch Board
en in het kleine doosje past een gift card.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.