Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 8 januari 2016

Vooraankondiging!



Morgen is er een blog hop van de creatieve harten. We hebben allemaal producten gebruikt uit de nieuwe voorjaar/zomer catalogus en de SAB folder. Je zult gaan genieten.

En dan heb ik hier nog een leuke Card in a Box die ik gisteren gemaakt heb. Hij is voor één van mijn Nederlandse vriendinnen hier die 2 weken geleden voor het eerst oma is geworden. En ik ben heel blij dat ik indertijd toch deze hele leuke stempelset "Something for Baby" en de bijpassende Framelits heb gekocht. Ik was nl. helemaal verliefd op dat eendje :) en nu komt het goed van pas.


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.