Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 8 december 2015

Een kaart voor SU-per challenges

Het is gelukt. Ik lees elke keer braaf wat de challenge is op het blog van SU-per challenges en vergeet dan een kaart te maken. Deze week was ik snel klaar omdat ik alles wat nodig was voor de kaart al op mijn werktafel lag. Onder andere want het was weer een zalige puinhoop. 

De challenge was een kleuren challenge en dan ook nog eens met mijn favoriete kleuren. De kaart was dus zo klaar!




Zou jij het leuk vinden om deze Kerstkaart in jouw brievenbus te vinden?
Laat een opmerking achter bij dit bericht en ik kies zaterdag een winnaar uit. Die krijgt de kaart dan zo snel mogelijk opgestuurd. Ik hoop nog op tijd voor Kerst!


Hebben jullie de Weekly Deals al gezien? Ze zijn weer SUper. Vooral de precision Base Plate is echt een hele goede deal. Ideaal bij het uitstansen van gedetailleerde stansen.


Wil je nog Stampin' Up! producten bestellen voor onder de Kerstboom?
De laatste verzamel bestelling van dit jaar ga ik doen op 12 december. 
Bestellen kan via mijn webshop of via email.
eefje62@gmail.com




1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk kerstkaartje geworden Eveline! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.