Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 24 november 2015

Weekly Deals.


Ik heb hier voor jullie de Weekly Deals. Bestellen kan tot en met 1 december. 
Wil je ook nog gebruik willen maken van de 

10 % korting

die ik deze maand geef omdat ik 3 jaar demo ben dan is 30 november de laatste besteldag. 
De enige voorwaarde is dat je bestelling € 60,- of meer moet zijn. 



Ik heb ook nog een kaart voor jullie. De gelegenheid was een trieste. Maar ik ben blij dat ik dan wel een mooie ingetogen kaart kan maken en versturen.  Ik heb deze stempelset nog niet vaak gebruikt maar het is een hele mooie set, Summer Silhouettes.


Ik ben druk bezig met een cadeautje voor alle aanwezigen bij het Thanksgiving diner komende zaterdag. Maar ook druk met het maken van Kerstkaarten. Het is vandaag 24 november, over precies een maand is het Kerstavond. Ik zal wat regelmatiger kaarten en andere projecten laten zien. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.