Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 18 november 2015

Weekly Deals en nog een Countdown Calendar.

Ik heb hier voor jullie de Weekly Deals. Washi Tape! Daar kun je niet genoeg van hebben en dan ook nog in van die leuke kleuren! Bestellen van artikelen uit de Weekly Deals kan tot dinsdag 24 november. 
Maar wil je ook gebruik maken van de leuke kortings actie die nu loopt kun je bestellen tot komende vrijdag 20 november 18.00 uur 


De korting actie loopt nog t/m 20 november.





Ik was zo blij met mijn Advent kalender dat ik er nog een heb gemaakt. Maar dan voor het aftellen van de laatste maand van de zwangerschap. Ik heb deze ook al weggeven en moest daarna vragen of er nog een foto van gemaakt kon worden want die had ik niet, geen goede in ieder geval. Ik vind deze variant ook erg leuk geworden. 

De tutorial is te koop, voor € 2,50 krijg je de PDF toegestuurd en kun jij ook zo'n leuke aftel kalender maken. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.