Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 1 mei 2015

You Can Create It! april.

Tussen de tijd dat ik de verrassings envelop van You Can Create It! in de brievenbus vond en nu is de Retirement List bekend gemaakt en de stempelset die ik gebruikt heb, For The Birds, gaat verdwijnen. Het DSP, Something Borrowed staat in de Lente/Zomer catalogus. Schitterend papier wat per 2 juni ook niet meer te koop is tenzij het opgenomen wordt in de nieuwe jaarcatalogus 2015-2016. 

Als Demo zit je op de eerste rij en komende donderdag kunnen wij de nieuwe catalogus al inkijken. Heb ik heel veel zin in. 

In de envelop zat een kaart gemaakt van Sahara Sand, een stuk DSP, Something Borrowed, een stuk Organza Ribbon, een met de Hearts Border pons uit geponst stukje Whisper White, een Something Borrowed Embellishment

Ik heb de kaart heel simpel gehouden, ik kon ook niets anders verzinnen. Het stukje Whisper White kon ik niet kwijt (voor het geval je dat mist!)
Ik vind de kaart zelf heel leuk en ben een set aan het maken om aan mijn moeder te geven. Die vraagt geregeld om kaarten.


My card for the April You Can Create It! Challenge. I kept the card fairly simple. But I quite like how it turned out and I'm making a set to give to my mother.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.