Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 18 mei 2015

Sneak Peek week

Oh, ik zit al een week te wachten totdat ik eindelijk met mijn pre-order producten kan gaan spelen. En vandaag had ik genoeg tijd. Ik heb meteen een verjaardagskaart gemaakt voor mijn zus. Voor mijn doen best wel op tijd want ze is volgende week vrijdag pas jarig.

Ik heb het nieuwe Designer Series Paper Stack "Cherry on Top" gebruikt. Een super gave papier set, 48 vellen, dubbelzijdig en ook nog eens 15,2 cm x 15,2 cm (6"x 6"). Ja, je leest het goed, VIERKANT, geweldig. Niet alleen voor op je kaart maar ook groot genoeg voor bijvoorbeeld de Mini Treat Bag Thinlits Die. Ik ben er helemaal blij mee.

De stempelset die ik heb gebruikt heet "Sprinkles of Life". Koop je deze set dan doneert Stampin' Up! € 2,25 aan Ronald McDonald House Charities. En ik vind de set dit jaar helemaal geweldig! 
Er staat in de nieuwe catalogus ook een nieuwe pons, The Tree Building Punch, en die is dus weer helemaal perfect te gebruiken bij deze stempelset. Zoals jullie kunnen zien op mijn kaart heb ik de pons niet voor een boom gebruikt maar voor een cupcake. Geweldig veelzijdige stempelset dus.




Tot de volgende sneak peek!

Eveline.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, heel mooi papier ook! Ik kom zeker vaker een kijkje nemen zo veel moois hier.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik hem in de catalogus zag staan vond ik hem niet meteen de leukste. Maar als ik dan zie wat iedereen ermee maakt... Hebben! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.