Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 19 mei 2015

Sneak Peek #2

Vandaag is het onze trouwdag. Het is al weer 22 jaar geleden dat Jack en ik zijn getrouwd. Jeetje, wat gaat de tijd toch snel!

Gisteren snel nog een kaart gemaakt voor Jack. Zie je dat leuke streepjes papier op de kaart? Dat is de achterkant van het papier wat ik gisteren heb gebruikt. Dit is zo stijlvol! Verder de nieuwe In-Colors, Mint Macaron en Tip Top Taupe gebruikt. Dit is nu al een favoriete kleuren combinatie bij mij. Het gestempelde hartje komt uit de You're So Sweet stempelset. Erg leuke set. 



Het papier in de achtergrond is ook nieuw, het is Envelope Paper. mooi dubbelzijdig papier waar je o.a. enveloppen mee kunt maken. Het heeft een fijn lichtgewicht kwaliteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.