Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 1 april 2015

You Can Create It!




En er is al weer een maand voorbij op de You Can Create It kalender (bij iedereen en overal trouwens). Elke eerste van de maand zetten de deelnemers van You Can Create It hun creatie op hun blog. 
Meer informatie over You Can Create It vind je op het blog van Caroline en Inge

Dit is wat er deze maand in onze envelop zat, elke maand weer een verrassing.

¼ vel Pistachio Pudding cardstock
¼  vel Baked Brown Sugar cardstock
¼  vel Crisp Cantaloupe cardstock
4"x 4" Inch Window Sheet
Ongeveer 10 stuks In Colors Sequin Assortiment
1 In Color Boutique Details (het knoopje)(retired, maar staat nog in de Clearance Rack dus als je snel bent kun je deze nog bestellen!)

Ik vergeet elke keer om er een foto van te maken. Misschien in April :)

Dit is wat ik er dit keer van gemaakt heb. Het stukje Window Sheet heb ik niet gebruikt.

Ik ben blij dat ik deze kleuren heb kunnen gebruiken. Nog 2 maanden en dan verdwijnen de In-Colors 2013-2015 weer. Hebben we ze alweer 2 jaar gehad. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet zeggen dat deze kleuren bij mij wel heel favoriet zijn geweest.

Natuurlijk krijgen we 5 nieuwe kleuren en ik ben heel benieuwd wat die gaan worden.


My card for the You Can Create It challenge.
This is what I found in my envelope, every month a new surprise.

¼  sheet Pistachio Pudding cardstock
¼ sheet Baked Brown Sugar cardstock
¼ sheet Crisp Cantaloupe cardstock
4"x 4" Inch Window Sheet
About 10 pieces In Colors Sequin Assortment

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, leuke kleuren he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een feestelijke blokkenkaart van gemaakt Eef!
    Gezellig dat je weer mee hebt gedaan deze maand.
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart heb je ervan gemaakt! Ik vond het deze maand echt een hele lastige! Niet echt mijn kleuren....en ik wist totaal niet wat ik ermee moest....Hahaha Maar jou kaartje is echt top!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.