Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 19 april 2015

Project Life Sunday.

Hallo allemaal, vandaag heb ik 2 digitale Project Life pagina's voor jullie. Vorig jaar op Kreta hebben we een super wandeling gemaakt door een van de vele kloven die je op het eiland kunt vinden. Wij kozen voor een korte (3 uur) wandeling. Wat een super dag hebben wij gehad. En in de Imbros kloof was het ook nog eens heel rustig. Ik geloof dat we in totaal 5 personen zijn tegen gekomen en een aantal geiten.

Ik heb ook een aantal nieuwe apps uitgeprobeerd. Op de eerste layout zie je rechtsboven één foto die in vieren is verdeeld. Hoe doe je dat? Met een leuke app die Image Slicer heet. Je kunt in die app kiezen in hoeveel stukjes je jouw foto wilt hebben. Geeft een leuk effect aan je layout. De tekst heb ik na het verdelen op een van de stukken foto gezet met weer een andere app, eentje van Rhonna Designs, met deze app kun je teksten enz op je foto plaatsen. 
Het is heel leuk om meerdere apps te gebruiken. Als ik met de layouts van Kreta klaar ben laat ik deze uitprinten. Dan kan je ik zo in een album schuiven.





I'm still making Project Life pages about our vacation on Crete with the Project Life app. I also use the app "image slicer" and "Rhonna Designs". I love using all the apps together to make my pages.


1 opmerking:

  1. Super leuk dit Eveline! Ik ben ook al heel druk bezig met mijn Project life (lees...niet)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.