Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 15 april 2015

Blushing Bride en Soft Suede.

Hebben jullie ook een favoriete Stampin' Up® kleuren combinatie? Ik ben op het moment helemaal weg van Blushing Bride samen met Soft Suede en dan ook nog gecombineerd met het mooie Naturals White cardstock. Ik ben iets leuks aan het maken voor Moederdag en dat kan ik nog niet laten zien maar de volgende 3 kaarten zijn al verstuurd dus die kan ik wel met jullie delen.

De Painted Petals stempelset is een hele leuke set om mee te werken. De eerste 2 kaarten hier heb ik met die set gemaakt.




Deze kaart is gemaakt met de Blended Bloom stempel. Ik heb de tekst steeds 3x gestempeld. Op deze manier krijg je elke keer een iets lichtere afdruk. Erg leuke techniek, kwam ik vorige week op YouTube tegen bij een video van Papercrafts and Srapbooking magazine. De tekst komt uit de Sentimenten stempelset.



Blushing Bride and Soft Suede are my favorite colors at the moment to use on a project. These 3 cards I made recently. The sentiment of the last 2 cards are in Dutch.


1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.