Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 11 maart 2015

Weekly Deals en nóg een layout

Het is weer woensdag, de week gaat snel voorbij!

Ik heb hier voor jullie de wekelijkse aanbiedingen. 
Met onder andere de hele mooie Elegant Butterfly pons.
Afgelopen 28 februari ben ik samen met Caroline en Sandra naar een workshop van Jenni Pauli in Duitsland geweest. Onderstaande layout was een van de 9 (negen!!) projecten die we die dag gingen maken. En eerlijkheidshalve moet ik er dan wel meteen bij vermelden dat ik er die dag 3 heb gemaakt en de rest thuis. Deze layout heb ik thuis afgemaakt. De vlinders zijn allemaal dubbel, een maal van DSP en een maal van Vellum en op elkaar geniet. 





1 opmerking:

  1. Prachtige lay out!!! Ik vind dat scrappen toch altijd zo knap...kan dat zelf niet...ik hou het wel gewoon bij kaarten!! Project life vind ik al lastig....

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.