Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 14 december 2014

Oeps

Ik realiseer met ineens dat ik helemaal niet de Weekly Deals heb geplaatst! En er staan heel wat leuke producten bij deze week. Bestellen kan nog tot 16 december. Laat het mij weten als er iets voor je bij zit.



Ik ben vanaf 1 december bezig met een December Daily. Daarvoor gebruik ik het leuke Project Life album van Stampin' Up! met de Hello December Project Life Card Collection en de Hello December Project Life Accessory Pack. Ontzettend leuk om te doen. Elke dag maak je een pagina. Ik ben ook helemaal bij. Hieronder een foto van 1 december. Ik heb niet vooruit gewerkt maar bedenk per dag hoe ik de pagina wil maken. Het is zoooooo leuk om te doen. Ik ga door tot 31december, dan kan ik mijn verjaardagskaarsjes ook nog op de foto zetten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.