Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 20 november 2014

Weekly Deals en een tasje.

Morgen werkt een van mijn collega's de laatste dag voordat zij met zwangerschaps verlof gaat. Bij ons is het de traditie om een mand te vullen met kleine cadeautjes. Voor haar of voor de baby. Natuurlijk moest ik op het laatste moment nog beginnen.
Ik heb afgelopen zomer de stempel set "Something for Baby" gekocht samen met de Framelits. Omdat ik verliefd was op het eendje! En wat een super leuke set is dit. Ik heb echt met plezier dit tasje zitten maken. En met een bijpassend kaartje. Die sokjes, zo schattig.


En dan heb ik voor jullie ook nog de wekelijkse aanbiedingen. Laat het mij weten als er iets voor je bij zit.


post signature

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.