Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 24 november 2014

SU-per aanbieding!

Zijn jullie ook zo dol op aanbiedingen? Bij mij thuis worden de reclame folders aandachtig doorgebladerd. Waarom meer geld uitgeven als het voor minder kan? Toch?
Vandaar dat de Stampin' Up! actie die morgen begint toch wel heel erg aantrekkelijk is.


Als je tussen 25 november en 2 december instapt als Stampin' Up! demonstratrice krijg je
 25% korting op de Starter kit!
Dus ipv € 129,- betaal je nu € 96,75 maar mag je nog steeds voor € 175,- aan Stampin' Up! producten uitzoeken.
Daarnaast kun je een 5% cash back bonus verdienen over al je bestellingen in december.

Er zijn geen kleine lettertjes bij Stampin' Up! Het enige wat je in de gaten moet houden is dat je je kwartaal bedrag haalt. En verder heel veel plezier hebben met de super leuke producten van Stampin' Up! en de vrij grote Stampin' Up! familie die je erbij krijgt. 
Binnen de regels van Stampin' Up! ben je vrij om je eigen dingetje te doen. Stap je in voor de 20% korting die je op elke aankoop krijgt of wil je een carrière binnen Stampin' Up! 
Neem contact met mij op als je interesse hebt. 
evelinevanheijst@ziggo.nl


Groetjes,

Eveline.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.