Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 22 augustus 2014

Short and Sweet!


Kom er gezellig bij!

Het is nu nóg aantrekkelijker om je aan te melden als Stampin' Up!® demonstratrice!
Van 22 tot 29 augustus krijg je namelijk € 20,- extra in je starterskit.
Je mag dus voor € 195,- aan producten uitzoeken. Normaal € 175,-

En dat is dan nog maar één van de super leuk voordelen van een Stampin' Up! demonstratrice.
Op elke aankoop 20% korting is ook heel leuk.

Maar het allerleukste is de mega grote familie die je erbij krijgt. 
De Stampin' Up! familie!
En wat dacht je van:
De Europese conventie's
De Nederlandse bijeenkomsten
Altijd het nieuws als eerste horen.

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan. 
Bel mij of email mij voor de voorwaarden.
Stampin' Up! heeft geen kleine lettertjes.

evelinevanheijst@ziggo.nl
06-45794590


-----------------

Swappen

Swappen hoort bij Stampin' Up!
Het is ook heel erg leuk.
Swappen is het maken van kleine projecten die je uitdeelt tijdens bijeenkomsten. Je bent altijd helemaal vrij om te maken wat je wilt en hoeveel je er maakt. Het is een hele leuke manier om met heel veel verschillenden voorbeelden thuis te komen. Die jij zelf dan weer kunt gebruiken voor je workshops enz.

Met het team van Caro (mijn upline) hebben wij ook een swap gehouden. 
Met de In-Colors 2014-2016

Dit is mijn bijdrage.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.