Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 28 augustus 2014

De nieuwe Herfst/Winter Catalogus!

Het wachten is over. 
De nieuwe catalogus is vandaag ingegaan. 
Pen en papier klaarleggen en lekker gaan bladeren.

Klik op de foto om te gaan bladeren.

En dan zal ik jullie meteen de kaarten laten zien die ik gemaakt heb met de 
Holiday Home stempelset.
Deze set komt ook nog eens met framelits om de huisjes mee uit te stansen.
Komt ook als een bundle en dan krijg je 15% korting .

Mijn Kerst versie 


Mijn Halloween versie


Met de Halloween versie heb ik echt lol gehad tijdens het maken. De stempeltjes zijn vrij klein maar omdat het Photopolymer is kun je heel goed zien waar je stempelt. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.