Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 1 augustus 2014

Big Shot Promotie!

Heb je altijd al een Big Shot willen aanschaffen? 
Dan heb ik een super aanbieding voor jou deze maand!
Tot 31 augustus krijg je namelijk een gratis Bundle cadeau als je een Big Shot aanschaft.
Je kunt kiezen uit 5 Bundles.
Heb je al een Big Shot? Niet getreurd! Die zelfde 5 bundles kun je deze maand aanschaffen met 
15% korting
De mooie Bright & Beautiful Stars Stempel set die in de Bright and Beautiful Stars Bundle zit is al een voorproefje op de nieuwe Herfst/Winter catalogus die 28 augustus ingaat.



Wil je de Big Shot gratis?
Dat kan hoor.
Meld je aan als Stampin' Up!® demonstratrice en kies de Big Shot voor in je Starters Kit! 

Bel of mail mij voor alle voorwaarden.
evelinevanheijst@ziggo.nl
06-45794590

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.