Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 6 juli 2014

De nieuwe In-Colors.

De nieuwe In-Colors 2014-2016. Het is altijd even wennen als er nieuwe In-Colors komen bij Stampin' Up!®. Het betekent dan ook dat er 5 kleuren verdwijnen. Maar ik zelf ben erg blij met de nieuwe kleuren. Ik vind ze prachtig.
Het zijn:

Blackberry Bliss
Hello Honey
Lost Lagoon
Mossy Meadow
Tangelo Twist

De volgende kaart is gemaakt met Lost Lagoon en een beetje Hello Honey.
De cirkels zijn gemaakt met de nieuwe stempelset "Work of Art". Ik heb de cirkels 3x gestempeld zonder tussendoor de stempel opnieuw te be-inken, op deze manier krijg je de kleurvariaties. De open cirkels zijn gemaakt met de achterkant van een Sponge Dauber. Leuk effect krijg je dan. Het bloemetje is geponst uit Hello Honey met een nieuw bloemen ponsje, een set van 3, een hartje, een bloemetje en een sterretje. Ook het lint is nieuw, Stitched Stain Ribbon in de kleur Lost Lagoon.
                                          


I love the new In-Colors. I made this card with Lost Lagoon and a bit of Hello Honey. I used the new stamp set Work of Art, I stamped the circle and then stamped the circle twice more without re-inking. Love the result this gives. The open circle is made with a sponge Dauber, I used the backside! The flower is made with a new punch, it's a set of 3, a flower, a star and a little heart.




1 opmerking:

  1. Wat en prachtige kleur, ben blij dat ik het ook besteld heb!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.