Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 9 juli 2014

A Perfect Blend.

Dit is zo'n ontzettend leuke stempelset!



En ik ben dol op een bezoekje aan de Starbucks dus ik vind die beker zo gaaf. Ook de teksten zijn heel leuk.

De volgende kaart en het bekertje heb ik gemaakt voor een collega die volgende week 25 jaar in dienst is. Wij vullen altijd een mand met kleine cadeautjes en omdat zij van het geld dat zij gaat krijgen een mooi koffie zet apparaat wil gaan kopen was de vraag of wij iets met het thema koffie wilde maken. Natuurlijk wil ik dat wel, maar geen versierd koffiefilter zoals werd gesuggereerd. Echt niet. Zeker niet als je die set Perfect Blend in huis hebt.


De houten roerstokjes komen bij de Starbucks vandaan. Ik neem er altijd extra mee!!


Ik heb de set ook ingepakt. In het koffie bekertje zitten koffie boontjes.



I made this for a co-worker who celebrates her 25th Anniversary next week. We always fill a basket with little gifts on such occasions. And as my co-worker wants to buy a new coffee maker, we were asked to make something to do with coffee. Perfect Blend is the perfect stamp set for this gift. I decorated the little coffee cup with DSP and made a matching card. I filled the cup with chocolate.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.