Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 4 juni 2014

Nieuwe downloads voor MDS en Weekly Deals

Hallo MDS fans. 
Hebben jullie de nieuwste downloads al gezien voor My Digital Studio?
Moet je iets leuks vertellen!
Er staan deze week enkele downloads bij die ook in de nieuwe 2014-2015 catalogus komen te staan.
Je kunt deze dus nu al digitaal aanschaffen.
Echt helemaal super.
Er zitten ook een paar downloads bij die goed te gebruiken zijn in combinatie met een E-cutter, bv de Silhouette Cameo.
De mogelijk heden zijn eindeloos.

Je kunt deze downloads kopen via de online store. 
Het je geen creditcard? Een prepaid credit card is misschien voor jou een optie. Werkt hetzelfde als een prepaid telefoon kaart. Ik heb alleen nog maar goede verhalen hierover gehoord.

En dan ook nog het verheugende nieuws dat de Weekly Deals blijven!
Dus sla je slag!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.