Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 21 mei 2014

SU-per actie van Stampin' Up!

Vanaf 28 mei kun je 4 weken lang 
instappen bij Stampin' Up!® als demonstratrice
voor maar!!
€ 60,- 
Je kunt dan een starters kit samenstellen ter waarde van € 70.-.

Ook bestaat de mogelijkheid tijdens die 4 weken om in te stappen voor de reguliere prijs van 
€ 129,-
Dan mag je een starters kit samen stellen ter waarde van € 175,-

Heb je al met idee zitten spelen om Demonstratrice te worden? Aarzel niet langer en neem contact met mij op voor de voorwaarden.

Kom gezellig bij mij in Het E-team. Je ben van harte welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.