Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 30 mei 2014

Retire lijst








Soms is het best wel even slikken als je veel van je favoriete stempels en accessoires op deze lijsten ziet staan. 
MAAR, voor elke stempelset en voor elke accessoire die verdwijnt krijgen we iets leuks voor terug. Elk jaar weer. 

Wil jij:

ook gebruik kunnen maken van voorkennis?
Als eerste weten welke stempels gaan en ook weer komen?
Als eerste de nieuwe producten kunnen kopen?
Altijd 20%  korting krijgen?
En vooral, een geweldig groep nieuwe vrienden krijgen?

Wordt dan nu ook Stampin' Up!® demonstratrice.
Van 28 mei tot 30 juni
extra aantrekkelijk om in te stappen
voor € 65,-.

Stap snel in, dan kun je ook nog meegenieten van de Pre-order periode.

Bel mij of mail mij voor meer gegevens en de voorwaarden.

06-45794590
evelinevanheijst@ziggo.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.