Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 27 maart 2014

Jubileum kaart.

Nina Janssen had op het blog van SU-per challenges een kaart gezet die zij had gemaakt naar aanleiding van een video op YouTube. Deze video was van Connie Collins. Zij had haar kaart gemaakt met de chevron uit Geometrical, MDS en de Silhouette Cameo. Ik heb stap voor stap gedaan wat zij deed en het resultaat is de chevron achtergrond. Ik leer heel veel op deze manier.

Ik heb de chevron achtergrond 3x uitgesneden uit 3 kleuren cardstock en gecombineerd  op mijn kaart. De tekst op de achtergrond heb ik in de Silhouette software gemaakt en uitgeprint. Het vliegtuig is een stempel die in MDS zit, Adventure Awaits, deze heb ik een andere kleur gegeven, verkleind en uitgeprint.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.