Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 20 maart 2014

Een vintage verjaardags kaart.


Afgelopen maandag was Martha jarig, een hele goede vriendin die jammer genoeg niet heel dichtbij woont. Ik zie haar gelukkig over 2 weken weer op het ARTSpecially event in Nijkerk  op 5 en 6 april waar zij ook staat. En ik ook!! Samen met een paar teamgenoten hebben wij daar een Stampin' Up! stand. Dus kom gezellig langs!


Even terug naar de kaart. Martha houdt van vintage, is er ook nog eens heel kundig in. Deze letterbak heeft zij bijvoorbeeld ook gemaakt!


Image credit: Martha de Haan

Ik heb dus mijn best gedaan om dat vintage gevoel te krijgen op mijn kaart. Ik heb zelfs mijn naaimachine maar weer eens afgestoft. Ben ook wel blij met het resultaat.


----------------

2 opmerkingen:

  1. Je bent goed in je opdracht geslaagd! Mooie kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, love this card, please may I ask how you dyed your dollie?
    Thanks Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.