Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 26 februari 2014

Sweet Sorbet gift set klas.

Uitnodiging!!

"De Sweet Sorbet gift set" class


Wanneer?

Op 19 maart wil ik deze leuke gift set gaan maken.
Dit met het super leuke Sweet Sorbet DSP.

Hoe laat?

's Ochtens om 9.30 uur
of
's Avonds om 19.30 uur

Waar?

Bij mij thuis.

De kosten?

€ 15,- all-in met koffie en wat lekkers.

Opgeven?

Ja graag! Stuur mij even een email.
evelinevanheijst@ziggo.nl

Mocht je die avond een bestelling willen doen dan kun je korting krijgen op de klas. Bij een bestelling vanaf € 25,- krijg je € 5,- korting. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.