Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 21 januari 2014

Thinking of you.

Een hele simpele kaart gemaakt met de Petal Parade Stempelset die je gratis kunt krijgen als je tijdens de Sale-A-Bration voor € 60.- of meer aan Stampin' Up! producten besteld. De tekst komt uit de stempelset Four You, gestempeld met Early Espresso. Dit is een hele mooie kleur voor teksten. Heel donkerbruin. Ik heb voor deze kaart Naturals White Cardstock gebruikt. Dit is een hele mooie kwaliteit papier met iets van een spikkeltje erin. Helemaal super ook om Vintage projecten mee te maken.


---------------





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.