Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 4 januari 2014

Januari blues!

Echt niet. Maar het is wel rustig op het moment op Stampin' Up!® gebied. Stilte voor de storm!

Ik heb voor jullie een kaart vandaag die gemaakt is met een stempelset die je gratis kunt krijgen tijdens de Sale-A-Bration 2014 periode.



De Sale-A-Bration begint op 28 januari, maar ook de nieuwe voorjaars/zomer catalogus gaat dan in. Als Stampin' Up! demonstratrice heb ik altijd de mazzel dat ik de catalogus veel eerder krijg en dus al lekker heb zitten bladeren. En als demonstratrice mag je ook altijd eerder gaan bestellen zodat ik de komende weken jullie al voorbeelden kan laten zien.



Op 19 januari houden Sandra Korten en ik samen open huis. 
Iedereen kan dan zijn/haar gratis catalogus op komen halen, en natuurlijk de Sale-A-Bration flyer.
We gaat een Make and Take voor bereiden met de nieuwste producten.
Dus als je zin hebt om te komen dan moet je mij dat maar even laten weten.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.