Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 28 januari 2014

Het Sale-A-Bration feest begint vandaag!

SALE-A-BRATION

2 maanden lang, 28 januari - 31 maart

bij elke € 60,- aan bestellingen één gratis product uit de speciale Sale-A-Bration flyer


klik op de foto voor de PDF


Maar dat is nog niet alles. Ook voor de gastvrouw die een party heeft tijdens de Sale-A-Bration zijn er leuke extra's!




En wat dacht je van dit super aanbod!
Wordt Stampin' Up!® demonstratrice tijdens de Sale-A-Bration en je mag voor € 195,- aan gratis producten uitkiezen ipv € 175,-. Super aanbod toch?



En vandaag eindigt voor ons de winter en begint de lente!

De nieuwe voorjaars/zomer catalogus.


klik op de foto voor de PDF

Boordevol nieuwe producten. Te veel om op te noemen maar jullie hebben allemaal al sneak peeks gezien de afgelopen weken. 

Hierbij nog 2 kaarten, gemaakt met de nieuwe set Geometrical, met een hele toepasselijke tekst voor vandaag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.